25 september 2013

Autumn








Hej alla följare haha :D Ärligt så tror jag att det finns en enda som läser min blogg, men det är okej :') Hej du i så fall! 
Provveckan är halvvägs (ungefär) vilket är sköntskönt. Matte provet var svårt, så det har jag inte särskilt höga förväntningar på.. Psykologi provet gick mycket bättre vilket jag är glad för :) Modda imorgon vilket inte borde vara något stort problem och engelska på fredagen som jag oroar mig för... Nästa vecka är jag ledig på måndagen (tack♥) och sedan fysikprov på tisdagen och så är allt över! SKÖNT. 
Var ute i skogen med kameran idag och resultatet ser ni ovan. Hösten är här vilket verkligen känns då man går ut eftersom det är ca 2 grader där... Alltså VA?! Ush.. 

Annars så har jag blivit instagram addicted (igen) och har lite svårt att läsa till prov p.g.a. detta :') Nånej det går nog bra bara jag inte har telefonen i samma rum.

Okej hejdå.
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar