9 februari 2014

Sweet sunday

Förra sommaren

Hej alla söta! Har haft både en hetsig och lugn vecka. På måndagen var jag som sagt ledig och åkte in till stan för att köpa nya glasögon. Fick hämta de redan på tisdagen vilket var överraskande. På onsdag morgon var jag på yoga vilket var otroligt avslappnande och skönt. Åkte sedan till skolan för att göra mitt sång- och spelprov och resten av dagen fick vi ut vitsord. Blev så otroligt glad över matteresultatet, hade verkligen inte förväntat mig någon bra siffra alls och gick runt och sken hela dagen efteråt :) Åkte till gymmet på eftermiddagen och körde bodypump. Torsdagen åkte jag in till stan för att justera glasögonen och prova kläder i bikbok. Fick med mig hem en tskjorta som ni säkert kommer att se i någon outfitbild. Fredagen spenderade jag i skolan och på gymmet, och hemma tittade jag slut PH. Så sjukt besviken över att Jeppe vann, men det finns inget att göra åt det. 

Detta veckoslut har varit lugnt. Idag åt jag croissanter till frukost ♥ och var på ett spinningspass på eftermiddagen. Kändes i benen efteråt haha, så skönt! 

Nästa vecka är det sportlov så denna vecka ska jag verkligen försöka vara aktiv i skolan och träna mycket, så att det känns extra bra med lov sedan :) Halva lovet spenderas i Frankrike för att hälsa på min syster. Ska bli roligt och se henne igen :)

Ha det bra ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar