4 augusti 2015

Levi's outfits



shorts - Levi's / vit skjorta - Forever21 / vit topp - H&M / blå skjorta - second hand / väska - Bershka

Ursäkta för tystnaden här på bloggen! Har varken haft inspiration, ork, eller tid att uppdatera någonting. Har försökt njuta av sommaren så mycket som möjligt.

Idag fick jag i alla fall en sådan kick att blogga, så här är jag igen :)
Förde mamma till jobbet idag, och passade på att gå till ett lopptorg. Och vad hittar jag inte om ett par mörkblå Levi's jeansshorts (första bilden)!! Ni som känner mig vet att jag sökte efter dessa hela sommaren förra året, utan resultat. Denna sommar hittade jag först ett par ljusblå (lite dyra eftersom jag köpte de från en butik, men så värt det!) och nu idag dessa, för bara 3€! Höll på att börja gråta av lycka haha :}

Här är lite bilder på hur jag matchar mina shorts i sommar. Den första är min nya favorit, brukar addera ett brunt bälte till. Älskar kombinationen av blått och vitt! :)

Hoppas ni har en sjukt underbar sommar!

1 kommentar:

  1. Men herregud så snygga outfits!! :) Looove it!!
    Sv: Din kommentar gjorde min dag, gud så snällt sagt! Blev så himla glad! :)

    SvaraRadera