4 januari 2016

Happy new year!

Nytt år, nya tag!
Har haft en lång bloggpaus på grund av lite livsförändringar och en otroligt stressig höst. Största förändringen ser ni ovan haha :')

Jag har haft bloggen i bakhuvudet hela tiden. Jag vet att det är något som jag vill syssla med, samtidigt som jag inte vill ha för stor press på att vara tvungen att uppdatera... Jag tänker använda min tid till att blogga endast då jag har tid och lust. Min blogg är egentligen något jag vill hålla lite som en minnesbok, som jag kan komma tillbaka till, läsa igenom i framtiden. Här finns så många minnen, så många bilder som jag är stolt över. Jag har verkligen saknat fotograferingen. Det är en del av mig som jag inte får glömma bort, en del som jag behöver för att känna mig som mig själv. Det är något jag är stolt över, något som jag tycker om.

Jag hoppas att ni mår bra och att ni haft ett fint nyår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar