14 november 2014

Busy week



Bilder från förra året

Hej och ursäkta för att det ekat lite här på bloggen. Har varken hunnit eller haft lust för att blogga, så det är väl min ursäkt. Provveckan började på torsdagen och jag har övat mycket och skrivit mitt livs sista historieprov (hoppas jag..) och samhällslära! Nästa vecka kommer att vara den värsta någonsin (provmässigt).. Jag har tyska, modda, två stycken matta(!) och psykka för att ännu veckan efter det skriva finska... Haha är så stressad att jag nästan är gråtfärdig, men det är bara att ta en dag i taget!!

Ikväll har jag ledigt från skoljobb eftersom jag känner mig så trött. Passade på att träna eftersom jag inte hunnit med det heller, tänja ordentligt och har jag tänt mitt doftljus och satt på mig mysiga kläder och tänker spendera resten av kvällen med att catcha up PH.

Ni ska ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar