11 januari 2015

Henna tattoo

Skippa detta inlägg om du har fotskräck! Ush vet inte hur jag skulle kunna leva med det, fötter är ju ändå ganska nödvändiga. De är verkligen inte mina favorit kroppsdelar, men vad kan man göra.
Jaja till saken. Ville bara visa er min hennatatuering, tror inte att jag annars skulle lägga upp dessa bilder haha. Hennatatueringen är verkligen sjukt snygg och jag ångrar inte en sekund att jag gjorde den. Enda minuset är att den redan håller på att suddas bort. Valde att ta den runt vristen eftersom jag inte ville ta risken med att sätta den på handen/armen, då jag snart har gammeldans och inte vill ha den synlig då. Till sommaren skulle det vara roligt att göra en ny, på samma ställe eller någon annan stans. De ser så snygga ut tillsammans till bara, solbrända ben och passar till vilken stil som helst. Tycker att hennatatueringar är sjukt snygga, speciellt de lite simplare och mindre. Det blir en så fin detalj :]



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar