12 augusti 2013

2 cool for school..

tröja: Stadium 20€ / tskjorta: GinaTricot 13€ / Teezer borste: 15€ / armband: Accessorize 5€



Åkte äntligen in till stan (efter att ha missat första bussen) med Sofia för att köpa det sista inför skolstarten. Så många andra där också, kändes som om alla plötsligt kommit på att skolan börjar imorgon :D
Fick med mig det som ni ser ovan + en hög med häften och en penna. Tröjan och tskjortan var ganska spontana köp. Har velat ha en lite varmare enkel tröja så nu blev det fixat. Teezer borsten har jag funderat en tid på, och nu hittade jag en då vi yrade på i Stockmann och fick samtidigt ett presentkort använt. Liknadande armband har jag länge sökt efter. Kedjan skulle gärna få vara guld, men detta fick jag hem billigare än tidigare alternativ. Så litet och fint, älskar det!

Imorgon skola då alltså. No comments...
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar