7 oktober 2013

Kings of the night







Lite mera bilder från Köpenhamn. De två sista är från världens finaste café som vi besökte. Skulle kunna ha fotat hur mycket och länge som helst där. Tog en bild på min syster vid ett av borden och ljuset var verkligen perfekt och bilden blev så underbar med allt vitt i bakgrunden. Skulle så gärna ha fotat mer porträtt där!

Idag har jag dansat på för första gången på fyra veckor vilket var underbart! Tänjde lite hemma också. Ska försöka göra det oftare så att jag skulle bli vigare. Annars så har jag ledig kväll eftersom jag gjorde läxorna på en håltimme jag hade (fiffigt ju). Nu sitter jag i sängen med datorn och lyssnar på The Majority Says ♥ och ska titta på min favorit tv-serie :) Perf ♥

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar