18 oktober 2013

This is it, the apocalypse

Bild från förra hösten.

Hej och ursäkta för dålig uppdatering! 
Höstlovet började på torsdagen vilket jag firade med att stiga upp och bege mig till gymmet med en kompis, haha! Rätt så skönt ändå eftersom vi var nästan ensamma där. Borde sätta igång med gymmandet igen, en gång i veckan åtminstone, har ju dansen jag håller på med också. Får se hur man orkar då jag alltid är trött efter skoldagen :/

Idag har jag åkt buss runt halva Esbo. Besökte Ikea med tjejerna. Vi åt köttbullar, glass och gick omkring och provsatte soffor, låg i sängar och drömde om egna lägenheter. Sedan tog vi bussen till Sello och gick omkring i butikerna där. Åkte ännu till Omppu för att besöka H&M på nytt och bara sitta och tala. 

Imorgon är det redan lördag vilket suger, men vad kan man göra åt den saken.. Jag ska iaf fota lite inköp eftersom det nu är alldeles för mörkt, och träna.  Läxor borde man väl göra också...

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar