22 november 2013

Still alive




Hej! Värsta delen av provveckan är nu över och jag är otroligt lättad. Horrorvecka med alldeles för mycket stress och för lite ork. Kvällana gick ut på läsning och inprentning till följande prov och ånger för att man inte började läsa tidigare.. Men man lär sig av sina misstag, hoppas jag iaf.

På onsdagen var jag med tjejerna för att se på den efterlängtade Catching fire. Ååååh ♥ Verkligen perfekt! Skulle kunna se filmen om och om igen, så bra var den!  Rekommenderar verkligen, om ni inte sett den ännu. Ska verkligen läsa böckerna på nytt, bara jag har tid. Älskar trilogin så mycket.

Just nu sitter jag i sängen med Lordes röst i öronen, träningsverk och trötthet i hela kroppen. Ska titta nyaste tvd och så småningom sova en ordentlig natt, skönt!

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar