10 november 2013

Sunday







Ush orkar inte tala om skolan i detta inlägg.. Men det är orsaken varför jag inte bloggar och det stör mig! I alla fall. Förra veckan var väl helt normal. Besökte gymmet, tittat lite serier och köpt pepparkakor. Igår åkte jag till stan med mamma och spenderade alldeles för mycket pengar. Fick med mig tskjortan ni ser på bilderna ovan, svarta jeans (äntligen, behövdes verkligen!) en massa annat nödvändigt och ett par nya vinterskor! Mina UGGs har hållit alldeles gör länge men nu var det äntligen dags att säga hejdå till dem. Det blev ett par sjukt sköna och snygga kängor istället. Liknar väl lite dr Martens men inte lika klumpiga. Glömde totalt bort att fota de så bilder får ni kanske någon annan gång.

Idag har jag firat pappa, fotat lite och gjort en massa skoljobb.
Nu ska jag fortsätta lyssna på Bastille och så småningom sova.
xoxo   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar