4 april 2014

Finally friday


En ganska så jobbig vecka ligger bakom mig och just nu är jag mer än glad över att den är över. Har skrivit sammanlagt fem prov vilket tog på krafterna! Idag var det "stora gråtare dagen" dvs provutgivning, haha! Är både nöjd och lite besviken men de ämnen som det for sämre i kommer jag att ha en massa kurser till så det gäller att kämpa mera då! :}

Vi var och bowlade med klassen vilket var kul. Så länge sen sist! Snurrade runt i Hagalund med Ellen efteråt och åt en massa gott, gick omkring i alla butiker och drömde om vårkläder.
Hemma så har jag lyssnat på musik och varit ute på en promenad/joggning i solnedgången. Så skönt att äntligen röra på sig då jag inte har tränat på ca två veckor pga min förkylning. Är ännu inte 100% frisk men orkade inte vänta, haha. Får ta det lugnt i början bara :}

Nu ska jag titta på tvd och dricka mitt kvälls te framför några youtubeklipp. 

Ha en fin kväll ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar