27 juli 2014

Tillbaka till verkligheten

Har varit på landet under den senaste tiden, så därför har jag inte uppdaterat. Har haft alldeles för lite att göra och bara skapat en massa rastlöshet till mig själv. Har ätit en massa, tränat alldeles för lite, fotat solnedgångar, jagat mygg, besökt Vasa för en dag och köpt mig en kjol, varit i Jakobstad och hållit på att smälta bort av värmen. Blev mycket simmande också vilket var väldigt skönt.


Ni ska få en hel del bilder i framtiden, har lite jag vill visa er.

Här hemma har jag haft reunion med tjejerna, äntligen sett The fault in our stars (ja, jag grät.) och hållit för öronen så fort någon nämnt skola. Sommaren går alldeles för fort och jag har en massa saker jag vill göra men det slutar ändå med att jag plöjer igenom avsnitt efter avsnitt av sex and the city.
Just nu är min högsta önskan (ungefär) att åka till Stockholm eller Tallinn för att köpa lite nytt inför det där jag inte vill nämna. Förhoppningsvis kan min önskan kan slå igenom om jag tjatar lite till..

Nu har jag alldeles för varmt att uttrycka mig med ord så ni ska njuta av dessa varma dagar så hörs vi sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar