25 februari 2015

Do it like you mean it

Det känns dumt att blogga med noll nya bilder... Fick sådan lust att fotografera idag då jag satt i bussen och solen sken svagt och allting speglade sig i isen, men såklart hade jag inte kameran med mig...

Veckan har börjar bra! Igår åkte jag in till stan och köpte (äntligen!) nya jeans. Så skönt att gå runt i butiker då ingen annan är i farten! Fick sedan ett oväntat önskemål om att jag behövdes på jobbet, så spenderade några timmar där. Kvällen gick åt till bilskolan och lite sen magmuskelträning.
Idag hade jag exakt 10 minuter tyska eftersom vi sedan skulle lyssna på en föreläsning om egenföretagande, vilket enligt mig var väldigt inspirerande! Spenderade sedan en timme på gymmet där jag tränade armar och rygg, och åkte sedan in till stan igen för att jobba lite till. Därifrån for jag direkt till bilskolan och sedan äntligen hem. Känns som en sjukt produktiv dag vilket är lite ovanligt haha!

Imorgon ska jag träna ben och cardio och kanske (förhoppningsvis) köpa ett par nya träningstights! Träningskläder är det bästa haha!

Ha en bra fortsättning på veckan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar