19 februari 2015

So you gotta fire up, you gotta let go



Ursäkta för denna oförberedda paus som jag haft. Jag behövde den. Behövde några dagar för mig själv, bara för att kunna ligga i sängen. Det nödvändigaste jag gjort är väl att gå i bilskolan. Har lyckats släpa mig dit och tillbaka (bra att komma ut lite).
Men nu är jag äntligen tillbaka! Tack vare en massa inspiration, Imagine Dragons nya album (ni måste lyssna!) och kaffe känns allting bra igen. Jag behövde bara zooma ut för några dagar.

Idag åkte jag till gymmet med mamma. Har inte varit där på SÅ länge, för mycket människor efter nyåret haha! Men nu äntligen! Har satt upp mål till mig själv, vilket känns både skrämmande och roligt. Har så mycket jag vill jobba på inom träning, nu ska jag verkligen satsa!
Testade att göra squats med vikt idag. Var livrädd att mitt knä inte skulle klara av det, men det gick så bra! Är så glad! :)

Imorgon ska jag åka på en liten resa också! Till Tallinn med Ellen :) Ska bli så roligt! Vill verkligen införhandla en massa nya vårkläder, hoppas jag hittar något fint! 

Ett inlägg med bilder från gammeldansen kommer upp imorgon så kika in då! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar