24 mars 2014

Daylight



Hej bloggen!
Veckoslutet var välbehövt. Spenderade lördagen med Tua och på söndagen pluggade jag en massa. Har två prov denna vecka som jag har övat på och så har jag gjort läxor och annat! Hann även med lite träning vilket var skönt efter allt ätande på lördagen, haha. Idag har jag haft fruktansvärd huvudvärk och ont i halsen. Har ätit vitaminer, druckit te och skippat träningen för att slippa bli sjuk igen.. Hallå jag kan ju inte bli sjuk nu, har en massa prov jag måste orka läsa till!!

Btw så är snart denna månad slut och det betyder att min sötstrejk tar slut!! Tycker själv att jag har klarat mig bra, om man bortser från en fastlagsbulle och sylten på våfflorna. Men det finns ju socker i det mesta, så svårt är det att inte få i sig. Skönt att se att man klarat av detta hyfsat bra ändå! Första april ska jag köpa något gott för att fira detta!! :} 

Ni ska ha en fin vecka ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar