2 mars 2014

New in



 






Sminkväska
alltså ååh så söt! Älskar verkligen denna, så perfekt och så jag :] Vit med en rosa rosett och dragkedjornas metalldel är av guld, älskart!
 Från Primark
Brun väska
 blev kär genast då jag såg denna! Perfekt brun färg med gulddetaljer :} Kommer att användas flitigt i sommar! Synd att den är för liten för att ha i skolan :/ Fyndade den på Bershka
Halsband
ni vet den där basic guldkedjan som typ alla har runt halsen? Sånt har jag sökt hur länge som helst utan att hitta en som inte väger sjukt mycket/har en massa ljud/är ful. Då jag såg detta halsband ville jag ha det direkt. Det är inte för stort och maffigt men ändå piffar ändå upp en outfit. Dessutom är det lite böjligt vilket är bra! Hatar halsband som är alldeles stela och inte sitter bra. Hittades i någon random butik som jag inte kommer ihåg namnet på.
Armband
Love, love love. Guldiga armband älskar jag just nu! Tycker detta är så sjukt snyggt med sina stenar :] Tack Primark one again♥
IPhoneskal är något som jag bara måste ha mera av hela tiden, haha. Ganska onödigt egentligen, men jag älskar de ;} Har sökt ett blommig huuur länge som helst och detta är verkligen perfekt! Finns på Stradivarius 
Rosa shorts
Så söta, ångrar inte en sekund att jag köpe de!! :} Har hittills bara använt de hemma som mysshorts eftersom de är så bekväma! Kommer att vara de perfekta hemmasommarshortsen! :D Från Primark
Brun cardigan
The perfect oversized cardigan som passar bra med skinny jeans, ett linne och något fint armband eller en klocka. Älskar färgen och så är tröjan jätte mjuk!  Från Primark, vad annars ;] 

Detta köpte jag plus två skjortor, jeansen, strumpor, en pyjamas och ett par sandaler. 
Primark är verkligen bäst. Den jag var i är sjukt stor och det mesta var så billigt! Älskart

1 kommentar:

  1. I got the bracelet and the short too! Love the little bag with the pink bow!

    SvaraRadera