8 mars 2014

Fin lördag

Det bästa som finns är att vakna runt nio en lördag och bara känna i hela kroppen att idag vill jag träna! Så äter man en god frukost, drar på sig springbyxorna och får med sig hörlurarna. Sedan bär det av upp och ner för backar så fort man orkar. Synd att jag sprang i duggregn och att solen började skina så fort jag kom in.. Haha, men det gör inget! Pilates blev det ganska mycket av och sedan duscha och äta lunch. Kvällen spenderades i stan med Ellen. Vi åt sushi (vilket var så gudomligt gott!) och planerade framtiden. Just nu sitter jag i min säng och tänker snart förflytta mig till soffan för att titta på melodifestival finalen (är jag den enda som följer med Sveriges melodifestival varje år?? :} .)

Btw så åkte jag med mami till en butik igår och jag fick med mig värdens finaste spegel!! Åh, är så glad att jag hittade denna, så perfekt och mitt rum blev mycket ljusare och så ser det större ut. Passade på att fixa lite annat i rummet med samma och fint blev det :)



Ha en fin kväll ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar