1 maj 2014

Första maj

Maj. Kan inte fatta att den sista månaden av skola redan är här! Denna månad är nog min favorit, inte bara för att jag fyller år utan för att det blir varmare hela tiden, solen brukar skina ganska mycket, blommorna börjar blomma ordentligt och skolan slutar, kan det bli bättre?

Firade slutet av april (vappen) med kompisar vid havet. Skön och rolig kväll men lite kyligt var det! Åkte till kusinerna och spelade lite wii mitt i natten bara för att. Kom hem och somnade genast.

Idag har jag faktiskt inte gjort något vettigt. Dagen har gått sjukt fort och eftersom jag sov till 11 så har jag inte hunnit med så mycket.. Tränade iaf över en timme vilket var skönt men ganska jobbigt. Ska denna månad försöka träna minst 6 ggr i veckan. Kommer att bli svårt att hinna runt provveckan men jag får lista ut något!

Ha en bra fredag imorgon och var glada om ni inte har någon skola :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar