1 maj 2014

Without music, life would be a mistake

Här är tips på låtar som jag just upptäckt och inte kan sluta lyssna på :]
Svensk gör samarbete med två norrmän - kan det bli bättre? Röysopp slog igenom med Eple (som annars spelades överallt i Miami då jag var där, hur nice är det inte för norrmännen?), som jag verkligen fastnade för och Robin har ju alltid haft sina amazing låtar. Bra kombo = bra låt!

Innocence lost - Erik Hassle ft. Tinashe
Denna låt fann jag av en slump på någon blogg, och jag fastnade genast! Den får min R'n'B själ att vakna ur en lång dvala. Erik Hassle har varit ett ganska okänt namn för mig - men jag lyssnade igenom hans nya ep på spotify och wow.. Så sjukt bra! Svenskarna slår igenom once again!

Love runs out - One Republic
Jag får kalla kårar varje gång jag hör denna - no kidding. Skrek som galen då jag såg att One Republic hade gett ut en ny sång och jag har inte slutat lyssna på denna ännu!! Så jävla bra ja lyssna nu redan!

Tremor - Dimitri Vegas, Like mike & Matrin Garrix
På tal om ny musik så kom denna ut förra veckan. Alltså hur bra? Väntar bara på att den ska komma ut i spotify också, haha :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar