25 maj 2014

I wanna lock in your love


Så var det sista veckoslutet före sommarlovet förbi. Har räknat en massa och ändå känns det inte tillräckligt,  läst allt för lite på engelskan och njutit av solen. Träning var ju ett måste så klart. Har träningsvärk i övre ryggen idag, vilket jag typ aldrig har haft förut och så det är väl kul. Då vet jag iaf att jag gjorde rätt igår :) 
Imorgon åker jag till skolan först senare eftersom jag inte har lust att sitta framför en dator i över två timmar på morgonen. Tänkte träna ett morgonpass istället och repetera det sista inför mattaprovet. 

Hoppas verkligen att denna vecka är fin, har två prov kvar som sagt vilket inte är mycket så nu ska jag försöka satsa allt vad jag orkar! På onsdagen är det provutdelning och torsdagen är ledig. På fredagen är det skolavslutning och så oh my god har jag sommarlov!!!!!!!! What.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar