17 augusti 2014

Weekend

Förra veckan gick sjukt fort. Skolan började vilket kändes ganska tråkigt men jag tror nog att det blir bättre. På fredagen var det äntligen dags för Weekend festival♥ Såsåsåså bra var det! Sjukt mycket människor, alla dansade och skrek med i alla sånger man bara kunde sjunga med i, haha. Fick äntligen se bl.a. Martin Garrix, Dimitri Vegas & Like Mike och Calvin Harris!! Så sjukt bra stämning var det! På lördagen bar det av igen, den här gången dansade vi loss till Knife Party, Hardwell och Deadmau5 ♥ Dagen avslutade med Seeya vilket var och är min favoritsång just nu så ni kan väl gissa hur glad jag blev :) Idag har jag inte gjort något särskilt. Läst igenom lite psykka, lyssnat på musik, läst och tagit det lugnt. Imorgon är det en ny vecka igen vilket passar mig perfekt eftersom jag har många rutiner jag ska få tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar