2 augusti 2014

Cinnamon hearts





Ni har säkert redan sett en miljon rosbilder på min blogg. Här är några till :] De finaste blommorna som finns ♥

Gårdagen var bra. Vi gick omkring i stan med Tua och det var verkligen varmt!! Fick med mig lite nödvändigheter hem. Vi tog bussen till mig och senare kom också Ellen hit :) Bra kväll med prat, simmande mitt i natten, massa spel (haha), musik och bästa sällskapet ♥ Somnade sent och vaknade allt för tidigt.. :D

Just nu lyssnar jag igenom x3m:s spellista på spotify och fixade min facebook. (Har inte varit inne där på länge och profilbilden var för gammal..) Har drabbats av nån förkylning också som jag tror att jag kommer att ignorera och träna och simma ändå.

En ny bloggdesign skulle också sitta fint så vi får se vad som händer under de senaste dagarna :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar