27 augusti 2014

You think you've traveled far? You've never seen the stars

Hej! Det var en tid sedan. Tiden går så sjukt fort just nu, kan inte fatta att sommaren redan är helt förbi. Förra veckan (tror iaf att det var då) hände det som inte fick hända. Min hårdskiva på datorn kraschade. Så där började kvällens stress och säkerhetskopiering av allt som bara gick att kopieras. Åkte med datorn för att den skulle repareras men kom hem med en ny. Holy crap denna dator är den bästa nånsin!! Såå sjukt snabb jämfört med min gamla och jag har inte ännu hittat något negativt med den! Macbook pro är det jag talar om för er som undrar. En tidig julklapp blev det men mig stör det inte alls eftersom jag ändå aldrig kommer på något vettigt som jag vill ha runt juletiderna.

Livet rullar på. Jag går i skolan, tränar, skriver projekt och lyssnar på musik ca hela tiden. Paradise Hotel började med en ny säsong och jag kan inte beskriva glädjen, haha! Idag inledde jag också te-drickandet för denna höst. Får se om jag slår förra höstens rekord?

Annars så påverkar vädret mig ganska mycket. Får mer lust att klä mig i mörka kläder vilket jag faktiskt inte har så mycket av. Får se om jag hittar något nytt snart, har ett stort begär av nya kläder just nu.
Har tyvärr inga andra bilder än sommarbilderna på denna dator så det är kanske påtiden att jag fotar något nytt.. Får se när inspirationen slår till. Redigeringsprogram måste jag också fixa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar