23 november 2014

About my weekend

Sjukt vad förra veckan gick långsamt, trodde seriöst att den aldrig skulle ta slut! Men den var det plötsligt fredag vilket gjorde allting såååå mycket bättre (utom att det snöade haha ush nej va?!)
Har verkligen inte gjort något speciellt detta veckoslut. Behövde bara andas ut ordentligt efter alla prov och så. På lördagen sprang jag runt i butiker, fick en massa julkänslor och spenderade hela kvällen med att dricka glögg och lyssna på julmusik! Och paketera julklappar :)

Idag sade jag till mig själv att nu är det slut på latandet, så jag städade mitt rum, tränade pilates över en timme, tänjde och övade på finska. Passade också på att titta Catching fire (såsåsåså bra) eftersom vi ska se Mockingjay imorgon :) Hoppas verkligen den är bra!!


Annars så ska jag fortsätta plugga och se till med att hinna träna också!
Ha en skön måndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar