30 november 2014

Första advent


Wow så fort tiden går! Förra veckan var bra och tiden gick mest till att planera saker och ting. Skrev finskaprovet mitt i veckan och spenderade kvällen på bodypump. På torsdagen gick jag och Tua till butiken för att handla och kom sedan hem till mig för att duka och fixa. På fredagen var det nämligen Ellens 18 års födelsedag (grattis ännu♥) och vi ordnade en överraskningsmiddag till henne! Vi spenderade flera timmar i köket och lagade sallader samt en tårta :) Kvällen blev jätte lyckad, Ellen blev överraskad och vi hade det roligt.

På lördagen åkte jag till butiken för att köpa en julklapp som jag ska få sen (haha) och spenderade resten av kvällen med min dator.

Idag har vi firat lillajul med familjen. Vi bakade pepparkakor, lyssnade på julmusik och åt julmat! Så mysigt och jag längtar verkligen efter julen :) Firade förra i Miami vilket var lite annorlunda, så det ska bli underbart med en traditionell jul i år med släktingarna! Och julkyrka såklart :)

Imorgon är det redan december. Min hjärna hänger inte med och jag har fortfarande en massa saker jag inte hunnit göra 2014. Får se hur det blir, kanske dags att sätta fart på livet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar