9 november 2014

nionde november



Haha vill ha helst ha rosor på allt som ni säkert ser.. Som jag också sagt såå många gånger förut!

Hoppas ni haft en fin söndag och uppmärksammat era pappor extra mycket idag :) Mamma lagade pulled pork till middag vilket var så sjukt gott! Åt alldeles för mycket, haha. Träffade systern efter hennes resa till Sydkorea och hon berättade mycket om den. Skulle så gärna åka antingen dit eller till Japan, verkar så sjukt coolt! Det är så roligt att uppleva nya ställen och kulturer, man lär sig så mycket.

Idag har jag stressat inför provveckan och läst på hissa och psykka. Egentligen är psykkan först det sista provet jag har, men jag vill börja tidigt med det, och dessutom är det det roligaste provet att läsa till.. Lite positivt i allt detta ;]

Morgondagen är lite oklar, ska kanske till stan ifall de har ett par skor jag vill köpa, men annars så ska jag bara fortsätta plugga.. Borde sätta in träningen i mitt program också, har ärligt tala varit lite lat med det.. Men det är kanske okej att bara träna fem gånger i veckan? Får se hur jag hinner och orkar... Saken är ju den att jag vill hinna och orka, träning är ett av de roligaste sakerna jag vet och därför blir jag så besviken då jag märker att kroppen inte hänger med, eller att jag inte hinner pga skoljobb. Måste börja planera bättre!! (Haha dvs börja läsa till prov tidigare, säger samma sak till mig själv inför varje provvecka..)

Nu ska jag så småningom lägga mig.
Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar