14 april 2015

At least we stole the show



Längtar såsåsåsåsåså tillbaka till Miami!

Jag har en hel hög med skoljobb som jag borde ta itu med, men just nu har jag inget ork... Tänkte istället titta in här och ge lite levnadstecken, haha.

Måndagen var fullspräckt med först skola, sedan gym och så körtimme. Körandet gick ganska bra och är så roligt också! På kvällen övade jag teori och åt middag.
Idag har jag haft en lång skoldag, gick sedan till omena för att ta en spruta (ush varför ska det vara så obehagligt?!) och så bokade jag tid till teoriprovet. Nästa vecka gäller det, känner mig inte alls redo ännu! Måste öva..

Passade på att köpa hem avokado, bananer och rågchips (mina cravings, de med sesamfrön och havssalt, oh my god... Älskart!) Körde en 10 minuters magmuskel övning, för att jag borde sätta på min tid på skoljobb... Se hur bra det går haha!

Nej men nu ska jag ta tag i allting.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar