17 april 2015

Mango smoothie


Mango smoothie med banan, mangokuber (frysta som jag tinade upp), yoghurt och kokos på topp! Underbart god :) Fungerar även bra som en dessert, ifall man behåller konsistensen lite tjockare!

Hej fina!
Fredagen är äntligen här och jag har spenderat kvällen med skoljobb... Inte det roligare precis men det är sådant som måste göras. Mindre stress för imorgon dessutom!

Igår var vi med Tua på boxning, vilket är så sjukt roligt! Det blev ett riktigt svettigt pass med lite intervaller också, så det var extra skönt att slänga sig i sängen på kvällen då man var så utmattad.
Idag körde jag en effektiv halvtimme på gymmet före jag åkte hem. Satsade allt på mina marklyft, vilket gick riktigt bra! Körde tunga vikter, vilket är skrämmande men känslan då man klarar av de är oslagbar!

Nu ska jag njuta av denna kväll, det ska ni också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar