9 maj 2015

Shopping is my therapy


Steg upp tidigt idag bara för att möta upp Tua redan nio i stan och sedan ta metron vidare till Itis. Brukar ha svårt med att köpa nya kläder, men nu fick minsann ett och annat följa med! Är säkert mest nöjd över den grå tröjan, den bara skriker mitt namn haha!
I bussen påväg hem fick jag också ett mejl om att de skor jag dreglat över nu äntligen finns i lagret! Alla storlekar var slutsåld utom min, så det första jag gjorde då jag kom hem var att klicka hem de (vilket verkligen var tur eftersom de nu redan är slut igen..) :') Nu håller jag verkligen både tummar och tår att de passar eftersom jag inte vet exakt vilken storlek jag ska ha...

Nu ska jag ta tag i lite skoljobb och fortsätta lyssna på musik.
Ha en skön lördag fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar