15 maj 2015

Too much to do





Idag säger min kropp ifrån. Hade lite halsont på morgonen vilket jag försökte ignorera och åkte till gymmet före skoldagen. Kanske inte det smartaste eftersom halsen blev värre under dagen och dessutom fick jag illamående och huvudvärk. Var ändå i skolan då jag inte hade så många timmar idag.  Just nu känns det lite bättre efter lite mat och mycket dricka. Borde egentligen läsa en massa inför provveckan, men vi får se hur jag orkar..

Nästa vecka kommer att vara fruktansvärt stressig. Sista provveckan för i år, och dessutom är min födelsedag mitt i allt, och så ska jag skaffa körkortet! Får se hur allting går :]

Tror att jag ska krypa ner i sängen med en film och sedan ta tag i läsandet.
Hoppas ni får ett skönt veckoslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar