22 maj 2015

Update of the week

      

Hej vänner! Vilken vecka det har varit!
Har verkligen haft över huvudet med saker att göra. På tisdag var det som sagt äntligen min födelsedag :} Nu är denna tjej myndig!! Blev väckt på morgonen av mina föräldrar, fick öppna presenter och sedan äta croissanter och kaka till frukost :) Ska visa lite senare vad jag fick!
Kvällen spenderade jag med att stressläsa till prov, vilket inte var det roligaste men nödvändigt!

På onsdag morgon körde jag upp för körkortet.. Var verkligen så sjukt stressad före, ingen hejd på det haha! Men på något konstigt sätt lyckades jag ta mig igenom hela halvtimmen, för jag blev godkänd! Bästa födispresenten hehe ;}

Min förkylning blev bara värre efter veckoslutet, jag har haft feber var och varannan dag, massa snuva, huvudvärk och hosta. Har överlevt tack vare värktabletter och nässprej.. Och en massa varmt vatten med ingefära!

Idag fick jag ta hem bilen efter skoldagen, så jag hämtade mitt nya simkort och skjutsade Ellen. Det är så sjukt roligt att köra! Ska fortsätta ta lugnt hela dagen, dricka vatten och lyssna på musik.

Sköt om er så hörs vi sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar