8 december 2013

Åttonde december



 

 



Varierande bilder från fredagen. Tröjan och tidningen är mina senaste köp (om man inte räknar med mat...)Tröjan är från Bikbok och jag ville ha den så fort jag såg den.
På fredagen kom Tua till mig och vi spenderade kvällen tittandes på Självständighetsbalen, Teen Choice Awards och pratandes om allt möjligt. Bakade även pepparkakor, samtidigt som vi lyssnade på julmusik, love it!

Gårdagen spenderade jag hemma i sängen. Läste äntligen ut Requiem och grät över hur fin den är, drack te och åt pepparkakor och pepparkakschoklad ♥ Spelade även lite julsånger på piano vilket var sjukt roligt.

Idag har jag skrivit ett projekt och lyssnat på Lorde. Ska fortsätta kvällen med the Originals och försöka somna tidigt.

Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Älskar Creme de la creme-tröjan! :)

    Kul att du är med, lycka till!

    SvaraRadera