7 december 2013

Wanties ♡

Merry Christmas

 Lite kläder och andra prylar som jag mer än gärna skulle vilja ha just nu! De tre baslinnena är från H&M. Jag har sökt sådana länge, lite lösa gjorda i mjukt, skönt material. Den beige vita tröjan är från samma butik och helt underbar! Linnen med smala axelband har länge funnits på önskelistan, men jag har aldrig hittat något som inte skulle vara så dyrt och dessutom sitta bra. Dessa två finns på H&M och jag tror jag ska prova någondera nästa gång jag besöker butiken. Den lila toppen är från ginatricot och är så fin! Den gråa tröjan är från samma butik och verkar vara hur mysig som helst. Öppna tröjor kan man inte ha för många av! 
Ljusen hittar ni från Zara home och H&M. De gråa tofflorna är hur underbara som helst. Hade länge velat ha ett par i vitt, men då jag provade de så passade de inte alls :/ Hade nästan lust att köpa de bara för att få mysiga bilder, haha ;} Så underbara! Nagellacken är i dyraste laget, men man kan ju alltid önska!
Lite julklappstips till systern/kompisen med samma? ♡

1 kommentar: