20 december 2013

Jullov

Sitter just nu i min säng med musik och endast datorns ljus och min ljusstake tänt. Kom hem från julkyrkan för en stund sedan. Det var verkligen underbart, sådan fin stämning och en massa fina uppträdanden! Är verkligen nöjd över att jag bestämde mig för att fara dit.

Nu, äntligen är det jullov vilket känns lite sjukt! Denna höst har gått så otrolig snabbt och jag är rädd för att våren ska gå lika snabbt. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, blandade känslor just nu.

I alla fall, jag ska fira jullovet i Miami med min familj. Ser fram emot det jätte mycket, samtidigt som jag skulle vilja fira julen hemma i kalla, mörka Finland med släkt och vänner, äta julmat, sjunga julsånger, dela ut julklappar, som vanlig, ja ni förstår säkert. Har aldrig firat jul på en sandstrand och jag tror att jag inte kommer att tycka så mycket om det, haha ;D Men sol och värme, ja tack!! Nyårsafton firar vi i New York, vilket kommer att bli sjukt! Har aldrig varit i USA tidigare så det ska bli en fin upplevelse :)

Imorgon ska jag fira jul med vännerna och gå på julkonsert. Ska packa lite också!
Hoppas jag hinner blogga imorgon, om inte så ska ni ha ett sjukt bra jullov ♥

Update: så stressigt just nu, har packat det mesta men det känns ändå alldeles för lite och jag har beslutångest över vad jag ska ta med mig!! Hatar att packa.. Är så otroligt trött också tror att jag går och lägger mig så får jag stressa imorgon bitti i stället.

Ni ska ha det underbart! God jul och gott nytt år i förväg, så hörs vi så fort jag kommer hem igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar