4 december 2013

Wintertime




Lite bilder från förra veckan

Har hunnit med ganska mycket på sistone (utom att blogga då, haha). Läst vidare på Requiem (äntligen, så jobbigt då jag inte alls haft tid för läsandet), varit till stan några gånger där jag fixade en julklapp och fotade och skickat in en bild till en fototävling. Idag fick vi äntligen betygen för förra perioden. Vitsordena har sjunkit sedan högstadiet, men det var man förberedd på. 

Annars så har jag börjat följa ett träningsprogram. Det är sjukt roligt och jag känner att jag mår mycket bättre nu då jag tränar mera! Tyvärr kommer det att minimeras i och med jullovet (berättar mer sedan) men jag ska iaf försöka fortsätta i januari. Har sådan sjuklig träningsvärk haha :D Men skönt är det! 

Imorgon har jag en kort skoldag och sedan ska jag till gymmet. På fredagen är vi lediga vilket är så skönt! 

Kram ♥

1 kommentar:

  1. Så vackert!


    Jag vet inte om du gillar julkalendrar med tävlingar? Jag har nämligen en igång nu där man vinner smink, kläder och prylar varje dag! :)

    SvaraRadera