5 januari 2014

Inköp

Ojdå, det blev många bilder. Tror att jag fick med allt. Hade sparat pengar innan + att jag fick i julklapp så ja, det blev en hel del. Nu får jag inte shoppa på en tid, haha :)

Hollister hade -30% på allt i hela butiken + att de flesta jeans var på rea så dessa kostade endast 30$! Love it, tillsammans blev allt ca 50$

Jag fick halsbandet och armbandet i julklapp av systern. Halsbandet är från någon random butik full med underbara smycken och armbandet från Forever21. Har länge velat ha en wishbone (kom inte på det svenska ordet.) Så fina, och speciellt i guld! :} Ringarna fick jag av Tua i julklapp :)

Detta linne fick jag julklapp av mamma. Köpt från American Eagle Outfitters och så mjukt och skönt! Armbandet fick vi från Victorias Secret som en julklapp eller något då vi köpte lite saker, idk haha :D Fint är det iaf speciellt om man har det istället för en klocka eller något. Aningen för stort men det gör inget ;}

Hoodie från American Eagle Outfitters och byxor från PINK. No words needed, mjuka och sköna ♥

Sportkläder finally! Hittade dessa på Forever21, billigt, snyggt och bra :} Drickan är typ det godaste någonsin, fruitwater med smak av kiwi och hallon. Innehåller kolsyra men utan kalorier! Svårt och tro på det haha :D Inget socker heller tror jag, äh kommer inte ihåg. Smaka om ni ser den någonstans, I love it ♥ Köpte btw ett par springbyxor från Niketown också. Äntligen kan jag springa utomhus utan att frysa!

Tröjan är från Forever21 ♥ Behöver jag nämna att jag älskar rosor? Fick även med mig en vit basic skjorta och underkläder. Skalet köpte jag av någon kille på gatan i New York. Det glittrade så fint så jag bara måste ha hem det :} Och finally, vita låga converse. Jo jag vet, mainstream, men de är så snygga!

Ringen är från samma butik som halsbandet. Så söt! I bakgrunden ser ni något som jag har sökt i kanske ett år.. En OBEY mössa ♥ Tack Urban outfitters, jag kommer att använda den varje dag ungefär. 

Love spell bodysplash från VS och ett underbart iphoneskal ♥ Köpte även varsin bodysplash till tjejerna, men satt inte bilden hit ännu eftersom de inte fått dem ännu :)

Äntligen en ny bikini! Rosa och så fin. Sitter bra också. Från VS, vad annars? ;D Nej men deras bikinisar sitter verkligen underbart (som alla deras andra kläder). Sommar nu, tack!

Såg denna bok i kön i en butik på flygfältet. Jag sprang efter den genast, haha. Har velat läsa den hur länge eftersom jag har hört att den är så bra. Jaja sen som vanligt, de flesta har väl läst den redan. :}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar