31 januari 2014

Winter wonderland





Åh, är så slut, ni anar inte! Denna vecka har jag skrivit tre prov och hållit ett föredrag. Kvällarna gick ut på att läsa till nästa prov och sova... Hann springa på bodypump mitt i allt vilket var så skönt! Har blivit en vana, det är så roligt :)
 
Detta veckoslut ska jag vila ordentligt och bara ta det lugnt. Sista provet måste jag också öva till och så har jag visst ett sång prov eller något :D Haha, bara roligt att öva på!

Ska ta och redigera en bunt med bilder så fort jag har tid och ork. New York bilderna har ni inte alls fått se ännu, så det ska fixas! Dessutom tog jag en massa bilder förra veckoslutet, ni ser några ovan. Snön låg äntligen fint på träden så jag måste ju passa på!

Ska ta och titta nyast TVD och PLL nu då jag äntligen har tid!
Vi hörs ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar