2 juni 2014

Summertime


Hej!! Så sjukt att det äntligen är sommarlov.
På fredagen hade vi skolavslutning och fick betyg. Hade inga planer för kvällen men det slutade med att jag grillade med bästa kompisarna och var ute. Kom hem med otroligt värkande fötter efter att ha gått omkring med klackskor halva dagen. Tack gode gud att jag fick låna Ellens converse på kvällen, annars skulle jag ha dött!
På lördagen åkte jag med familjen på sex(!) studentfester och senare var vi med kompisarna hos mig. Doppade frukter i smulten choklad och pratade en massa, bra kväll! Vaknade trött på söndagen och åkte iväg med familjen för att äta en fin lunch. På kvällen hann jag träna efter några dagars vila.

Idag snoozade jag mig igenom morgonträningen och cyklade senare iväg till jobbet. Blandade känslor men ändå roligt att få vara tillbaka i butiken igen! Har jobb hela denna vecka men som tur är det bara ca fem timmar / dag vilket är otroligt skönt! Och arbetstiderna är de bästa.
Nu ska jag ta itu med den träningen jag missade på morgonen och så får vi se vad jag hittar på senare!

Hoppas ni har haft en bra början på sommarlovet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar