8 juni 2014

Just another summer day




Lite livsuppdatering - jobbade hela förra veckan vilket var roligt men samtidigt ganska tungt. Cyklade till och från jobbet nästan dagligen (bra träning med alla uppförsbackar) och tränade på kvällen. Sedan stupade jag i säng eftersom jag var så trött. På torsdagen träffade jag Tua i Hagalund och vi gick mest omkring, åt glass, shoppade och talade en massa! 
Lördagen spenderades med tjejerna, gick omkring en massa, åt alldeles för mycket glass och annat sött, lyssnade på musik och talade om allt mellan himmel och jord. Fin dag och solen sken till och med lite!  
Idag tog jag en ordentlig sovmorgon, steg upp och åt frukost och lade mig sedan igen i sängen med en bok till klockan två. Så skönt att inte behöva stressa iväg någonstans! Tränade på eftermiddagen och så åkte vi ut med båten för första gången i år. Så skönt att äntligen få vara ute på havet igen! Ska snart ära grillad lax till middag vilket nog är den bästa sommarmaten enligt mig! 

Ha en fin kväll ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar