30 juni 2014

Wild roses


 



Hittade en rosenbuske på grannens gård (hehe) som blommade så underbart att jag bara måste ta lite bilder! Fattar inte att mitt 50mm f1.8 tar så här bra bilder, skulle vilja testa ett 50mm f1.4 bara för att se skillnaden. Men kanske ändå inte för då vill man säker köpa det, haha :} Snygg bakgrund fick jag till iaf, motsols skulle ha varit underbart men tyvärr fanns det en massa träd i vägen.

Annars då? Uppdateringen har varit dålig, jag vet. Har firat midsommar ute i skärgården vilket var underbart och jobbat en hel del förra veckan plus idag. Mina fötter är alldeles döda av allt gående på jobbet just nu (plus att lårmusklerna skriker efter cykelturen hem) men då jag får lönen kommer det ändå att vara så värt det!! På fredagen hann jag också med lite reashopping före kvällsturen. Fick med mig två skjortor och lite annat. Imorgon ska jag träffa Katrin efter en väldigt lång tid (hon har varit på utbyte) :')

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar