16 juni 2014

Lately



Hej! Känner att bloggen ligger lite bakom just nu, men så får det bara vara. Dagarna springer iväg och jag känner att detta sommarlov kommer att gå alldeles för fort. Men lite uppdatering!
Förra veckans onsdag var jag och Tua på Hietsun kirppis för att sälja en massa kläder och annat onödigt. Vi kom hem alldeles röda (solbrända..) och lite rikare. Nu är min garderob städad och snygg, får se hur länge det håller haha. Fyndade en playsuit för en femma vilket gjorde min dag. Den är så otroligt fin och just en sådan jag bara drömt om. Synd bara att det har varit ganska kallt de senaste dagarna så jag har inte kunnat använda den. Ni ska få bilder senare :)
På fredagen firades fina Gabis födelsedag. Det var kul men lite kallt och ösregnet gjorde det inte direkt varmare.. Hann se Ellen också och kvällen var sist och slutligen fin :)
På lördagen bar det av med tåg (så länge sen jag åkt tåg!) till Ekenäs. Popkalaset var vårt mål och kvällen var lyckad! Fick bl.a se Norlie & KKV och Petter ♥

Söndagen sov jag ut ordentligt och tränade. Åt grillmat på kvällen vilket alltid är lika gott :}
Idag har jag tränat och ätit lunch. Just nu väntar jag på att nagellacket ska torka och ska om en halvtimme springa iväg till bussen för att åka in till stan. Ska träffa en barndomsvän vilket ska bli roligt eftersom vi inte setts ordentligt på länge :)

Imorgon ska jag jobba och onsdagen är ännu oklar. På torsdagen ska min fina firas ordentligt och så bär det väl av till Ekenäs igen för att fira midsommaren där. 

Ha det fint ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar