18 oktober 2014

As long as I got you, baby


Sitter i sängen med datorn, hörlurarna på och denna sång på repeat. Så sjukt bra! 
Det har varit en skön dag idag. Var en sväng till stan och ångrade big times att jag inte hade kameran med mig. Solen sken så underbart och det fanns fortfarande färggranna löv på grenarna. Imorgon ska det väl vara oväder och jag hoppas verkligen inte att allt de fina löven bara blir till en grå, sjabbig massa. Hösten var som finast idag. Så underbart vackert.

Det är såna små saker som kan göra en så glad. Ni håller säkert med mig. Bara de fina färgerna i vår natur kan få mig att le. Eller att känna solens värme mot benen fast luften runt om dig är kall. Eller att en konversation mellan dig och en gammal vän känns hur bra som helst fast ni inte talat på länge. Eller att du bara vet att allt kommer att lösa sig, du känner att det kanske kommer att hända, det du vill. Det är sånt som gör mig glad, oss glada, och ditt leende gör andra glada. Just stay happy!

Ta hand om er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar