11 oktober 2014

The dust has only just begun to fall

 


Lördag. Ja vad ska man säga? Vaknade redan nio och tränade på förmiddagen. Sedan åt jag lunch och åkte iväg med min klänning till en sömmerska. Den måste tas in lite och jag är så glad att jag redan får detta gjort! Har också städat rummet och sytt lite knappar som lossat. Ska fortsätta städa ur garderoben nu lyssna på musik.

Annars har veckan gått ut på att skriva modda textkompetens, läsa en bok och tränat. Körde bodypump på onsdagen (ca ett halvt år sedan sist) och det var verkligen underbart! Så roligt, tror att jag ska köra på det varje vecka nu, bara jag hinner dit i tid.. På torsdagen åkte vi in till stan med Ellen, trängdes runt på Galna dagar och köpte varsin spökmunk. Fick även hem lite smink och en halsduk från Zara.

Tror att jag ska fota lite nytt imorgon. Äsh det beror helt på min inspiration, men lite nya bilder skulle inte skada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar