5 oktober 2014

Oh, won't you stay with me



Bilder från förra året

Detta veckoslut har varit skönt. Har ätit massa god mat, lite för mycket efterrätter och njutit av att inte ha några läxor. Idag på kvällen var jag på HIIT igen. Det kändes så otroligt skönt efter all mat man ätit. Tänjde ordentligt efteråt och lyssnade på lugnande musik. Passade på att fixa mina naglar med samma. Testade ett nytt lack jag fått av mamma för en tid sedan och det är verkligen så snyggt! Svårt att beskriva färgen, men brunt/lila med glitter. Passar bra till hösten :]

Imorgon ska jag åka iväg på lite måndagsshopping efter skolan. Måste införskaffa lite nödvändigheter. Får se om jag hittar något nödvändigt plagg också, något riktigt höstigt och mysigt.

Det känns så skönt med måndag imorgon. Jag förstår varför man inte tycker om måndagar men jag tycker om de (fast man alltid känner sig extra trött på morgonen). Måndagar är som en ny start. Du kan göra vad du vill, ta chansen och göra något nytt, bestämma mål för din vecka och göra den extra bra då du lyckas.
Hoppas ni får en bra start imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar