7 januari 2015

From the beach to snow

Var ska jag börja? Dubai var alldeles underbart! Vi har bland annat besökt (enligt mig) världens finaste moské, åkt upp i världens högsta byggnad för att beundra utsikten, åkt med hisklig fart över sanddyner och skrikit av både rädsla och glädjen, bara legat vid polen och njutit av solens värme, shoppat i världens största shoppingmall... Ja ni förstår att jag har hunnit med en hel del.
Idag har jag gått runt med konstant huvudvärk av både trötthet och vätskebrist pga flygresan, vi kom hem alldeles för sent (eller för tidigt på morgonen) men jag åkte ändå till skolan eftersom jag inte ville missa timmar och dessutom lyckades jag sova någon timme i flyget.

Här får ni lite sneak peaks på hurudana bilder ni ska få se framöver, har en hel del att visa er! Ska även ta och berätta mer detaljerat om resan :)



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar