16 januari 2015

White and gold








Kommer aldrig att tröttna på dessa bilder har jag för mig. Helst skulle jag vilja åka tillbaka och fota sådär 500 till :') Denna plats är verkligen det finaste jag sett hittills i mitt liv har jag för mig. I alla fall finaste byggnaden, utan tvekan!

Så skönt med fredag! Åkte till ett nytt gym som är billigt men ändå helt okej, och kom äntligen hem efter att ha missat bussen och stått och väntat i en halvtimme. Hemma har jag lyssnat på en massa bra musik, tänjt och redigerat bilder. Har inget ork med att göra något viktigt just nu.

Alltså jag är verkligen så glad över att jag har hittat träningen. Jag fattar inte vad jag skulle göra utan den och det är verkligen roligt! Bästa är såklart att se resultat, det finns inget bättre än att faktiskt se en ändring på sin kropp. Det är en så otrolig bra känsla som man får då man når sina mål :)

Jag ville bara dela med mig av dessa bilder och önska er ett skön helg!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar