23 mars 2015

Cold monday



Hoppas jag sprider lite värme till er med dessa bilder :}

Fy vilken kall dag! Måste vänta ganska länge på bussen och hade iskallt då jag kom hem. Tog genast en het dusch för att få upp värmen, satte på mig yllesockor och åt varm mat, allt för att inte bli sjuk!! Orkar inte med sånt haha.

Annars så har det varit en bra dag. Körde ett total body pass på gymmet, massa squats, lounges, benpress, tricepdips och bicepscurls. Tunga vikter med färre reps. Har verkligen börjat tycka om benpressen nu, mycket roligare än squats haha!

Till och med körtimmen gick sådär hyfsat bra. Börjar vänja mig att köra nu, vilket känns skönt. Fortfarande lite skrämmande dock. Och stressigt, så mycket att komma ihåg!

Nu ska jag ta itu med teori och dricka te.
Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar