20 mars 2015

Våffeldag


 




Så mycket matbilder på sistone haha! Men det är faktiskt roligt att fota :}
Igår passade jag och mamma på att steka våfflor eftersom det var en tid sedan sist. Så sjukt gott!! Åt min med turkisk yoghurt, smultron, banan och kokos, mums!

Igår var också min vilodag från träningen vilket var behövligt haha! På tisdag kväll var jag på ett spinningpass vilket är så otroligt svettigt! Men känslan efteråt är oslagbar. På onsdag körde jag ett riktigt lyckat arm och ryggpass, ifall man bortser att jag lyckades få ont i handen.. Nej men efter lite is och vila kändes det mycket bättre.

Ikväll ska jag spendera kvällen i stan med god mat, bra sällskap och kanske lite shopping? Är i behov av en garderobsuppdatering! Ha en skön fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar