30 mars 2015

Not enough time


Hej fina ni! Veckoslutet försvann ur  mina händer snabbare än någonsin. Jag hann i alla fall baka med Tua, läsa ut min bok, hitta en ny favoritartist och nya låtar som beskriver exakt hur jag känner mig (och nästan spelat sönder de redan), räknat massa och igår lagade jag middag till hela familjen.

Jag har en massa bilder till er, som jag fotade förra veckan och idag. Sneak peak ser ni här ovan :)

Idag har det också snöat hela dagen, vilket verkligen drog ner på humöret och fick mig att drömma mig bort till varmare länder. Men just nu, inomhus, känns allting lite bättre och jag är sjukt taggad på April! Ska som vanligt sätta upp mål, jobba ännu hårdare. Ska satsa allt jag har och fokusera allt mer på det viktiga.

Ta hand om er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar